zaterdag 3 oktober 2020

Oud papier (gaat niet door) ==> verplaatst naar 10 okt.

Datum:
 zaterdag 3 oktober 2020
Tijdstip:
 09:00  - 12:00
Locatie:
 Parkeerplaats Ons Centrum

Het oud papier kan NIET ingeleverd worden op zaterdag 3 oktober van 9.00-12.00 uur in de containers op het parkeerterrein achter de Ichthuskerk in Oldekerk. I.v.m. de stremming van de Eekebuursterweg is het parkeerterrein achter de Ichthuskerk in Oldekerk niet/slecht bereikbaar.

Het oud papier kan een week later op ZATERDAG 10 OKTOBER VAN 9.00 - 12.00 UUR ingeleverd worden in de containers op het parkeerterrein achter de Ichthuskerk in Oldekerk.

Er zullen dan vrijwilligers aanwezig zijn. Maar het is de bedoeling dat u zelf het papier in de container zet, op aanwijzing van de vrijwilligers.
Uiteraard is het hierbij van belang om 1,5 meter afstand van elkaar te houden en thuis te blijven bij klachten!